.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استادیوم وطنی مشکلی برای میزبانی ندارد / نساجی در مازندران تمرین می‌کند
معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران ضمن تشکر از بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر، گفت: کارهای تعمیر و بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر به خوبی پیش می‌رود و استادیوم وطنی مشکلی برای میزبانی ندارد.

به گزارش شمال نیوز، اکبر پرهیزگار معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران  در خصوص آخرین وضعیت باشگاه نساجی مازندران اظهار کرد: همه ما منتظر این هستیم تا پایان این هفته تمام کارها مربوط به باشگاه به پایان برسد ولی تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و اردوها به خوبی برگزار شده و حتی تیم‌های پایه ما نیز تمرینات خودشان را زیر نظر مربیان ادامه می‌دهند.

 

وی افزود: خریدهای خوبی داشته‌ایم و اکثر بازیکنان قبلی نیز در تیم مانده‌اند و از همه مهم‌تر اینکه کادر فنی خوبی بالای سر تیم است. آقای مهاجری تیم خوبی را جمع کرده است و امیدواریم نماینده خوبی برای مازندران و شهر قائم‌شهر و همچنین نماینده خوبی برای شمال کشور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

 

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران ضمن تشکر از بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر، گفت: طبق دستور سازمان لیگ تمامی استادیوم‌ها باید شرایط لازم برای برگزاری و میزبانی از مسابقات لیگ برتر را داشته باشند که خداروشکر کارهای تعمیر و بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر به خوبی پیش می‌رود و همه پای کار هستند و شبانه‌روز در حال کار کردن هستند و فکر نکنم مشکلی از طرف استادیوم داشته باشیم و بدون شک استادیوم شهید وطنی امسال هم میزبان مردم مازندران در بازی‌های لیگ برتر خواهد بود.

 

این مسؤول با بیان اینکه این فصل نساجی در مازندران تمرین خواهد کرد و دیگر تیم پروازی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با کادر مدیریتی و فنی تیم صورت گرفته و بدون شک امسال در مازندران تمرین خواهیم کرد. اردویی هم از این هفته در جوارم مازندران خواهیم داشت و کل اعضای تیم روز چهارشنبه در مازندران خواهند بود و بعد از اردو هم در مازندران خواهیم ماند و در مازندران تمرینات خودمان را ادامه خواهیم داد.

 

پرهیزگار در پاسخ به این سوال که " مربیان فصل گذشته نساجی نبود امکانات در مازندران را عدم حضور در قائم‌شهر می‌دانستند و آیا این امکانات امسال فراهم شده است، گفت: امکانات را ما خودمان باید تهیه کنیم، یعنی ما باید خودمان بخواهیم. چرا مازندران امکانات ندارد !؟ وقتی ما هر ساله این همه توریست را پذیرایی و ساپورت می‌کنیم، یک تیم نساجی را نمی‌توانیم حمایت کنیم !؟ اگر همه مسؤولان پای کار بیایند و بخواهند تمام این مشکلات حل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تیم اگر در مازندران باشد از همه لحاظ به نفع استان است و از همه مهم‌تر اینکه تیم در کنار مردم خواهد بود و هواداران نیز از این موضوع خوشحال خواهند شد. مردم این تیم را دوست دارند و از کل استان مازندران به این تیم عشق می‌ورزند. برای همین باید همه دست به دست هم بدهیم تا یک تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم تا جایگاه ما هم در کشور معلوم شود.

 

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران از انتصابی جدید در رده پایه‌های باشگاه نساجی خبر داد و گفت: هر سه رده پایه ما در لیگ برتر حضور دارند و به همین منظور و برای توجه بیشتر به این تیم‌ها، آقای سیدصالحی به‌عنوان مسؤول امور پایه نساجی منصوب شدند و قرار است تمامی امور مربوط به رده پایه نساجی را مدیریت کنند.

 

پرهیزگار از پایان یافتن اردوی تهران و برنامه‌های اخیر تیم گفت و افزود: بعد از برگزاری 5 بازی دوستانه اردوی تهران به پایان رسید، در این بازی‌ها داماش و بادران را شکست داده‌ایم و در برابر مس کرمان، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان به تساوی رسیدیم. امروز بازیکنان تست پزشکی را در تهران انجام خواهند داد و بعد از آن یکی دو شب در جوارم مازندران خواهند ماند و تمرینات و بازی‌های دوستانه را در محمودآباد و سرخرود که از زمین های خوبی برخوردار است، انجام خواهند داد.

 

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از تمامی مردم و مسؤولان گفت: دست تک تک هواداران تیم را می‌فشاریم که در سخت‌ترین لحظات در کنار نساجی بوده و هستند. از همه می‌خواهیم کاری به حواشی نداشته باشند و صبور باشند و از تمامی مسؤولان که در طول این مدت پشت نساجی بوده‌اند و تمام هم و غم آنها موفقیت نساجی بوده کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم امسال بتوانیم نماینده خوبی برای استان مازندران در فوتبال کشور باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.604 seconds.